Mi az az arculat

Nehezen körülírható az arculat mint önálló elem, de ha fontos lenne egy definíciót megfogalmazni, talán akkor állunk a  legközelebb a valósághoz, ha azt mondjuk, az arculat a céged/éttermed vizuális megjelenése. Mi az, ami beletartozik ebbe?

  • színek
  • betűk
  • formák

Ennek a három elemnek a tudatos és módszeres használata, nyomtatott és elektronikus fomában is. Nagyon leegyszerűsítve arról van szó, hogy a névjegykártyádtól a weboldaladig egységes a megjelenésed.

Miért fontos, hogy minden étteremnek legyen egy jól megtervezett arculata?

A profi arculat kedvező benyomást tesz a potenciális vevőre. Hangulatot és szakértelmet közvetít.

A jó arculat nem csak egy szépen megtervezett grafika vagy egy ütős logó. A jó arculat segít megjegyezhetővé és könnyen azonosíthatóvá tenni a céged és az éttermed.

Mit veszítesz ha nincs arculatod

Vizuális világban élünk, ahol sokszor a látvány határozza meg a döntéseinket. Egy jól sikerült arculatváltás akár meg is többszörözheti a forgalmadat. Ha viszont nincs megfelelő céges arculatod, akkor sokkal nehezebb dolgod lesz a kommunikációban, a vevőszerzésben, és céljaid elérésében.

Hogyan dolgozunk?

Egy dolgot fontos tisztázni rögtön az elején. Ahhoz, hogy meg tudjuk tervezni az arculatodat, előtte meg kell ismernünk téged. Tudnunk kell ki vagy, milyen értéket képviselsz, mi az, amit mutatni akarsz a leendő vevőidnek/vendégeidnek. Ezért minden esetben személyesen kell, hogy találkozzunk. Leülünk bemutatkozunk egymásnak, átbeszéljük a céljaidat, és ha mindketten úgy gondoljuk, hogy sikeresen tudnánk együtt dolgozni, akkor adunk csak árajánlatot.

NÉZD MEG A RÉSZLETEKET A GRAFIKA/NYOMDA OLDALUNKON =>

Ezekben is tudunk neked segíteni

Vele fogsz dolgozni.

Molnár Ricsi

Grafikus és étlap marketinges.

“Gyerekkorom óta mindig is érdekelt a világ, hogy hogyan működik. Azon belül pedig amit kiváltképp érdekesnek találtam, az emberi elmét. Mi alapján dönt, mi alapján lát valamit szépnek vagy éppen esztétikátlannak. Ezért is lelkesedek annyira a grafikáért és az étlapmarketingért is. Amíg az egyik megcsiklandozza a szép érzéket, addig a másik gyönyörűen kézen fogja a vendégeket, és végig vezeti őket a döntés stresszes és rögös útjain. Ez a vendéglátosoknak kiváló lehetőség a profit maximalizálására. “